Hunnit med massor redan och vecka 33

Jag har ätit frukost, vart och lämnat in prover och promenerat hundarna! Detta efter en sömnlös natt!
 
 
Nu snarkar hundarna här brevid mig och jag har slagit på CSI miami och ska försöka överrösta byggarbetarna utanför! Sen ska jag försöka sova någon timme eller flera ^^
 
Idag ska jag försöka uppdatera med lite bilder från shoppingen igår (Första bebis sakerna) och en helt ny garderob!
 
Sen ska jag gå igenom bilder så vi kan framkalla och sätta i ramar och i album! Från semestern förra sommaren och till nu! ska även ramas in bilder på våra 3 bebisar så ska kolla vilka bilder jag vill ha i dom (radan köpt ramar)
 
 
Underbart att dagarna bara rusar förbi :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0