Jobbig natt :( Någon som har tips?

Vaknade i natt vid 03:00 och hade smärtor i magen återigen! Inget ovanligt då de händer kanske 2-3 dagar i veckan. men dom senaste gångerna har de gjort ont i hela magen inte bara som förut att det gör ont under tuttarna. utan nu gör det ont i princip hela magen! som magknip. Kommer som krypande mer och mer smärta i kanske 2 timmar sen brukar jag somna om och när jag vaknaar så är det som en öm känsla kvar ett tag sen släpper de! Varken läkare eller prover visar något konstigt så jag tar min alvedon och vetekudde och lider igenom de! Men nu när det sitter i hela magen blir man lite mer orolig! även fast Alien sparkar på riktigt duktigt där inne. gärna samtidigt som smärtorna! Det är tur att jag är så fruktansvärt trött alltid när detta inträffar så det är så här efter mest som en dimma för att man va så trött.
 
Alla syskon igen :)
 
 
Någon som har något tips på hur jag bäst ligger ner och sover när Alien ligger på tvären så långt ner? känns som att jag testat allt men inget är behagligt. jag har liksom två knölar som sticker ut på sidorna så trycker ju ihop Alien när jag försöker ligga på sidan. Och de gillas inte av någon av oss ;)
 
Igår stod jag och kollade på mig själv i spegeln utan kläder. Magen är ganska liten men de ser riktigt illa ut. man ser två ganska stora tutttar under dom ser man tydligt 2-3 revben som står ut,i en grop typ. sen kommer magen som är stor först mellan höfterna. så på de så sticker höftbenen ut på varsin sida av magen. Inte någon vacker syn alls. Tror också att det är därför jag inte tar bilder på magen.
 
 


Kommentarer
Anna

Kämpigt du har det vännen! Har du någon fåtölj hemma eller har du kanske en släkting som kan tänkas llåna ut en? När jag va i 8:e månaden med Emna så sov jag enbart i fåtölj då hon la sig på tvären precid som Alien. Det gick så mycket bättre att sova när jag satt halvt upprätt. Annars är elevationssäng att rekommendera! Hoppas det löser sig för dej så att du kan få sova ordentligt! Kram

2014-06-09 @ 20:13:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0