När man räknat med 0kr i några månader fram...

Även fast försäkringskassan ska betala då jag vart sjukskriven sen i mitten av januari. Men de har tagit tid först att få alla papper rätt och deras vänte tider för att ens kolla på de så har man missat en ruta och så skickas de tillbaka till mig sen till dom och så är det dom där 30 dagarnas väntetid osv osv! Sen hade läkaren missat en ruta och jag hade inte fått det beviljat! Allt detta resulterade i att jag gav upp och räknade inte direkt med att få några pengar!
 
 
Vi har levt snålt och räknat med bara en inkomst dom senaste månaderna. Så för någon vecka sen så kom skatten tillbaka och visade sig att jag hade kvar från förra året så de blev lite mer än jag räknat med. inte jätte mycket men ändå lite! Så nu fick jag beviljat från försäkringskassan och ja många bäckar små! Vilket ger oss lite mer mariginal att leva för! Dock så ska alla ören sparas! Vi blir ju föräldrar om två månader och vi vet fortfarande inte vad vi behöver tills dess. Någonting kanske vi behöver köpa?! även fast vi fått mycket.
 
 
Vårat hus! Våran gård!
 
Livet börjar kännas bra och allt börjar ramla på plats! Efter att ha vart på botten och vänt börjar de kännas bättre! Nu vill jag bara få reda på vad det är som spökar i mellangärdet! varför jag har sådan smärta och förhoppningsvis ett botemedel på de så känns de bättre! Då överlever jag fram till 27 aug utan några större bekymmer hoppas jag :) De kan ju inte dyka upp allt för många nya komplikationer nu tycker jag!
 
Jag har även gått upp 2 kg! vilket för mig är mycket just nu! Även fast min lilla Alien snart väger just 2kg! helt galet men de märks att de börjar bli ont om plats för den lilla där inne
Här ligger jag platt på rygg och till höger ser ni mitt höftben och till vänster min navel... Snacka om att vara töjbar och att Alien kör rumpan i vädret ^^ haha
 
Tessla och jag myser :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0