Åter Sjukskriven.

Ja allt jag kan säga är att jag är glad att det har gått mer än halva tiden i alla fall. Fy för att må dåligt under så lång tid!
 
 
 
Nu ska jag i tre veckor bara ligga och lata mig på soffan och försöka bli tjock! Hur man nu ska bli de på de lilla jag får i mig och de jag får behålla av de är ju då ännu mindre :( Jag va inte stor i maten innan men att äta en barn yougurt och sen känna sig så mätt så man mår illa känns riktigt fel, och varannan gång kommer den upp! Nu ska jag försöka äta varannan timme och dricka mycket dygnet runt gärna på natten när jag inte äter! Vilket inte är svårt då jag som oftast är uppe varannan timme även på natten.
 
 
 
Sallad blir de till Lunch och Middag där i mellan blir de då yoghurt eller macka eller ett glas oboy. Till frukost brukar jag försöka få i mig en rostad macka och ett glas oboy. Vilket är riktigt svårt då jag blir mätt på bara en av de sakerna.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0