Förmiddags vilan, och kiss på golvet...

Vilan går sådär. Alien har hicka och tycker verkligen inte om det! riktiga protester! en bestämd liten sak där inne!
 
 
 
 
 I natt fick jag den där hemska smärtan igen andra gången sen jag började äta medicin. Så den verkar inte hjälpa :( Men nu börjar jag faktiskt se ett slut på denna graviditet :)  Sommaren brukar ju springa iväg! så vi håller tummarna för att den gör de även detta året! ;)
 
 
Puma hickar oxå och Tessla snarkar!
 
 
 
 
Tessla har bara kissat inne en gång sen hon kom! då är hon uppväxt utomhus så en riktigt duktig tjej!
Puma däremot kissar inne 2-3 gånger om dagen! Hon kissar mycket mindre och oftare än syrran! Tessla tar tid på sig att hitta ett bra ställe sen sitter hon och kissar en stund medans Puma sätter sig på en gång utanför dörren och kissar snabbt för att sen kunna leka! Så hon tömmer nog inte blåsan lika bra och har inte övat på att hålla sig en stund!
 
Pipen har börjat inse att de är riktigt kul att leka hela dagarna och kan hänga med på en liten lekstund inne nu mera :)
 
 
Nä nu ska jag vila innan alla vaknar och måste ut!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0