Fredag!

Viket kanske för mig inte är så annorlunda men det betyder att det är helg och att jag har sambon hemma i två dagar efter detta! det är alltid skönt att ha de!!
 
 
Se vad vi ska hitta på för roligt! Vi försöker att göra saker på helgerna istället för att bli sittandes hemma! man mår mycket bättre av lite miljö ombyte! förra helgen spenderades ju en dag i bilen och hämtade tjejerna och en dag spenderades utomhus hela dagen! underbart!
 
 
 
En liten rolig sak som jag först trodde va tillfällighet är när jag böjer mig framåt så magen nuddar låren. Då blir det ett himla liv i magen. Som att Alien skriker nej tryck inte ihop mig jag får inte plats ;)
 
 
Nu ska jag ta min kopp te min vetekudde och lägga mig på soffan och fortsätta sova! Tjejerna är rastade och vi alla tre har ätit! Pipen är på semester hon mamma janki idag! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0