Tillökning i familjen!

I lördags va vi ut på äventyr. Många många timmar i bilen, och två flickor rikare!
Antons röd/gula Puma och min grå vita Tessla. (12 veckor)
 
Det va inte alls meningen att jag skulle komma hem med en egen valp utan detta va bara sambons tur att skaffa hund. Jag har ju redan pipen! Men de va en liten vargunge som fångade mig totalt när vi satt där inne i så hon fick helt enkelt flytta med oss hon oxå!
 
Pipen tycker att det är ganska skoj med sällskap förutom när han vill sova! Men de löser han genom att lägga sig i soffan bakom mig eller i ett hörn och morra. Tjejerna som är uppväxta med flera hundar fattar direkt att han vill vara ifred och leker med varandra istället! Ute är Pipen gärna med och leker hela tiden! Han avvaktar lite och läser av. Inte jätte duktig på hundspråk men de har trillat in massor med kunskap hos honom senaste dagarna :)
 
 
 
Alien ligger på tvären men verkar ändå ganska nöjd med livet dom senaste dagarna. Mildare sparkar mer som rörelser istället för slag! De tackar jag för :) Magen växer så de knakar. På dom senaste 5 Veckorna har jag gått från att kunna ta på mig en tröja så syns det inte till att inte kunna ha tröjan! Ändå är magen liten för att vara i vecka 28.
 
 
 
 
Jag kör på stora slappa kläder hela tiden nu då allt annat är för stort eller för smått eller en del både och!?!
Mina jeans är jätte stora i benen och sen kan jag inte knäppa dom! Mina armar och ben verkar ha vart de som tappat kilon. vilket syns på vissa bilder. Tycker de ser hemskt ut :( Jag som under flera år kämpat för att gå upp i vikt! Hoppas att de går fort att gå upp de sen igen :)
 
 
Nu ska jag ta och passa på att vila medans alla hundar sover! Vi har vart i "rasthagen" nu på morgonen så dom har fått busa! Vi har åkt dit varje morgon tillsammans allihopa :) Sen har vi alla ätit frukost och vinkat av pappa Nu snarkar tre av fyra. Alien är väldigt vaken jämt så räknar med lite gruff nu men hoppas jag somnar ändå! Va uppe massor på toa i natt så behöver ta igen mig!
 
Pipen ligger brevid med huvudet på kudden precis som han gjort senaste dagarna myshunden!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0