Utvilad och mätt.

Jag skickade ut sambon på soffan i natt då kan pratar och snarkar konstant hela nätterna just nu och jag brukar få honom tyst i vanliga fall efter någon timme men i natt va de hemskt! så efter 4 timmar så lyckades jag väcka honom! Det tog mig en timmes skakande och näst intill skrikande innan han vaknade. Under den timmen skällde han ut mig, han satte sig upp och sa självklart går jag ut om du ska sova så lägger han sig ner och snarkar igen! Han är alltså inte alls vaken utan bara svarar! ofta så märker man stor skillnad då det är saker som inte jag ber om han svarar på!
 
Allt från att vi har o organicerat på hyllorna så dom leder med 12-0 så de är lungt. Danne hjälper den röda tejpen jag måste få bort från näsan. Till att fråga helt i sammanhanget hur jag mår och säga att jag ska ta de lungt. Detta alltså när vi ligger och sover!
 
I alla fall så fick jag tillslut ut honom på soffan så jag stängde in mig i sovrummet och fick sova 2 timmar i sträck. vilket är ovanligt för mig! sen va de upp och kissa för att sen få somna om någon timme :) gick upp vid halv nio när sambon åt frukost för att försöka få i mig något och de gick ju aldeless utmärkt! En hel barn yoghurt! sen kröp jag under täcket igen! och sov till kl 12 då pipen väckte mig och tyckte att nu va jag ju riktigt tråkig. Så det blev en frukost/lunch med både lite kräm&mjölk och en macka! helt otroligt! och de har fått stanna kvar i magen! Pipen fick sin lunchrunda på 15 min i de fina vädret! Han gillar inte när vi vänder hem men jag orkar inte gå längre än så just nu! Och här finns inget ställe jag kan släppa honom tyvärr!
 
Han testade på att färga luggen gul oxå :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0