Idag har vi gjort massor samtidigt som vi tagit de lugnt!

Vi Började dagen i sängen med att spela Walking dead! när de va klart så kollade vi på en youtube serie vi följer! (vi har sparat alla avsnitt då vi har på tok för dåligt internet för att kunna kolla här! Vi åt frukost i sängen och bara mös! De får man göra när man är vaken halva nätterna!
 
Efter de bestämde vi oss för att ändå gå ut och få oss lite solsken! på med alla kläder på oss och Benjamin och täcke på pipen och selen på tjejerna och sen bestäde vi oss för att gå upp och kapa en bit av ett fallet träd uppe i skogen så vi kunde göra oss en ny huggkubbe! så vi har varsin! Så då vart de på med bärselet på mig och ner med Benjamin i den! (nu är man glad att man kissade innan man började klä på sig! haha)
Man kan inte påstå att vi har tråkiga färger på oss när vi är ute och leker! ;)
 
Benjamin somnade innan vi hann ut genom dörren!
 
Fina Tessla
 
Fina Puma
 
hann tyvärr bara ta bilder på tjejerna innan mobilen dog! :(
 
 
Sen staplade jag lite kapade stockar så de torkar till nästa år då det är dax att klyva dom! ;)
 
 
Benjamin låg nöjd i vagnen under tiden! :)
 
 
Pipen hamnar sällan på bild nu mera :( varför? jo för att han alltid är max två cm från mig! och tittar jag på honom så går svansen som en propeller och hela han gungar fram och tillbaka! så bilderna blir dessutom suddiga :( men bjuder på en iaf!
 
 
 
Nu ska jag dricka upp mitt te här och flytta mig till brasan och även se om Benjamin börjar bli lite hungrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0