Tre veckor ;)

Tiden går fort? Eller är det långsamt? Känns som att han vart med länge men ändå att det va nyss vi åkte in till Danderyds sjukhus. 


Gäsp

Han är världens mysigaste bebis och även om det är svårt för mig att sova så är jag helt nöjd med tillvaron just nu! Kanske skulle vilja känns att jag orkade ta en promenad lite längre än runt gården men de kommer ;)




Jag är väldigt nöjd över att vi flyttade och har möjligheten att vara hemma båda två nu i början! Helt underbart att ha sambon till hjälp med allt! 

Visserligen så får ju jag inte bära mer än bebis just nu! Pga av att jag är snittad! Så utan min älskling skulle de vara ett himla meck att få in ved och allt sådant just nu! Men snart så ska jag börja med mina promenader och hjälpa till här på gården med allt! :) 

Men staketet är nog klart långt innan dess hoppas jag! Så till vintern ska vi bygga om i stallet :) ett hönshus ska de bli! 


Nu ska jag ta och ge liten lite mat sen blir det nog någon vaken timme med film innan vi alla somnar för några timmar! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0