idag

idag har det vart riktigt trisst väder men vi har vart riktigt effektiva ändå!
 
vi har lämnat av två stolar, och hämtat en massa äggkartonger av snälla personer som svarade på mitt inlägg om att jag är i behov av flera.
 
Nu kan vi sälja lite ägg igen :) vi har just nu ett rejält överskott så nu utökar vi våran kundkrets lite till :)
Har fått en ny kund som vill köpa varje vecka nu! :)
 
vi har handlat mat till oss och djuren! sen blev det en stol till Benjamin då det blev en spricka i den vi hade (vildunge) Den nya hade ett eget bord så han fick helt enkelt äta själv idag! naken! och ett bad efteråt, ingen va lyckligare än honom som både älskar att äta och bada!

Sen blev de lite annat smått och gott uträttat och Anton och Benjamin va upp och hälsade på gammelmorfar/morfar och Antons moster en stund medans jag fick lite engentid.
 
Nu sover Benjamin och sambon är ute och förbereder kvällning av djuren. Dom har senaste tiden vägrat gå in i tid på kvällarna då vi har ljust hela tiden så kl 01:30 har vi lyckats få in dom i två veckors tid! Jag hoppas de blir tidigare ikväll för jag är jätte trött!
 
 
God natt från oss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0