Måste ha sovit gott i natt

För jag vaknade i mitten av sängen! Och låg och kramade två kuddar, som att det inte räckte med en? Men iaf inget ovanligt med att jag kramar en kudde när jag sover inte heller ovanligt att jag kramar två... Men en på varje sida om mig va väl lite väl ambitiöst? Ja ja slutsatsen är att jag sovit gott för jag vaknade och skakade i hela kroppen och va galet trött. Det händer när jag sover tungt!


Funderar på om jag ska åka och våldsgästa Nicole idag! Ska bara se om hon slutar i tid och om jag orkar åka därifrån i morgon! Blir ju en lite ^^ längre resa!

Annars plockar jag nog fram min kamera och ger mig bort till sjön för att leka lite ;)

Nu måste jag dricka upp mitt te för att sedan gå ut i 30 min!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0