sitter ensam i en väldigt stor säng...

ja denna säng blev större än dubbelsängen jag hade innan! tror att det är en meter och en 80 cm som jag ställde ihop!

och den ska jag ha helt själv! inga hundar ingen att krama på! 

Nicole tror att det bara är en tidsfråga innan jag hittat någon annan! men denna gång är jag faktiskt seriös jag ska vara singel. kanske ha en kk (kram och mys kompis) men inget seriöst. hela 2012 ska jag vara singel!!!

jag och Nelson fick tre fina år tillsammans! mycket skratt och mycket slit! men nu är det inge mer med de. i framtiden när mina känslor är på typ bahamas eller något så hoppas jag att vi kommer vara vänner! och att jag kommer kunna träffa våra hundar!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0