Glee

Idag har jag försökt bli frisk, viket går åt skogen helt. Blir bara sämre och sämre.
Två avsnitt av Glee har jag och sambon kollat på resten av dagen har jag sovit.
Har nu väldigt hög feber och hostar och nyser. Har lyckats få i mig mat nu på kvällen vilket är ett framsteg.

Börjar jobba måndag kl 08:00 denna tid brukar jag vanligtvis somna så jag kommer nog vara lagom trött och hängig på måndag, plus att jag nog inte kommer vara helt frisk men dit ska jag vilket som!

Nu ska jag fortsätta att sova tror jag.


kul att jag blir klar med hela inlägget och ska bara publicera så försvinner internet helt, det är så inte min vecka denna vecka.
Eller om man nu ska vara sån så är de ju min vecka så de kanske sätter en del käppar i hjulet om man säger så.
Nu säger sambon att vi inte har någon signal så detta inlägg kommer inte att komma upp innom den närsta tiden.

Jag som skulle ta med mig tjejerna och mysa i sovrummet till lite lugna favoiter.

Man har blivit helt beroende av detta internet vilket suger jag skulle älska att ha en gård istället för internet om man nu fick byta skulle jag levt innan detta fanns och man jobbade på sin egen gård födde upp sin egen mat och man åkte häst och vagn när man skulle någonstans. Den livstiden hade nog jag trivts bättre i om jag ska vara ärlig.


Nu kom internet tillbaka så nu kan jag sluta sktiva massa dravvel som man kommer på bara för att man inte kan publicera, detta kan ju ha varit till min fördel då de blev himla mycket mera text än jag någonsin brukar kunna få ner oavsett om jag vill. Eller så är det att jag har så hög feber så mina tankar bara snurrar och jag skriver ner allt och ingen inklusive mig kommer fatta ett smack av detta.


så nu säger jag god natt för stunden så får vi se om jag kan sova eller om jag kommer logga in om några timmar igen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0