Ögonen går i kors!

Jobbig dag idag med lite sömn i natt igen. men idag har jag lyckats hålla mig vaken iaf fram tills nu när klockan är 19:40, ska snart ta ut tjejerna på en kiss sen blir det en snabb dusch.

Efter de ska jag se om jag orkar kolla på en av mina tre serier som kom ut i natt. även house på tv, men de kommer jag inte orka se , utan de blir någon av mina serier på datorn ikväll.


Wow jag är verkligen toppen på de här med att skriva eller inte. Men i helgen tänkte jag ta och fixa några inlägg med mera än en mening i.

Kan ju faktiskt berätta att dagen på jobbet va bättre idag än i går även fast den va två timmar längre, och jag eller snarare barnen har lärt sig om tiotal och ental.

jag har fått ett alla hjärtans dag kort också, av en tjej i klassen. Sambon hade även lagat mat när jag kom hem.
Så nu har jag verkligen inget mera att säga så nu ger jag mig ut med tjejerna på en lite kiss.



Bergsklättraren





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0