60 frågor

1.Hur gammal är du om fem år?
29

2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
sambon

3. Hur lång är du?
170 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The Thing

5. Vem ringde du senast?
Nicole

6. Vem ringde dig senast?
Nicole

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"fick du sova något i natt"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på vad det gäller

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
aldrig vart gifta, men inte tillsammans

10. När såg du senast din mamma?
några månader sen

11. Vilken ögonfärg har du?
blå

12. När vaknade du i dag?
07:00

13. Vad skrämde dig om natten som barn?
inget vad jag mins.

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Barnen på jobbet.

15. Hur stor är din säng?
160

16. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar

17. Sover du med eller utan kläder på dig?
beror på om jag fryser, i trosor eller mjukiskläder

18. Hur många kuddar har du i sängen?
sju tror jag

19. Vilken är din favoritglass?
Mars

20. Vilken är din favoritefterrätt?
inte så mycket för efterrätt, en kopp te kanske.

21. Kan du spela poker?
japp

22. Tycker du om att mysa/kela?
Ja

23. Är du en beroendemänniska?
ja.

24. Har du någonsin åkt ambulans?

ja

25. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet

26. Vad spenderar du helst pengar på?
oj mig själv :P

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
the vampire diaries

28. Vad har du för ringsignal?
oj den som va när jag köpte den.

29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nej inte jag, men Mamma har säkert

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
väggarna

31. Flirtar du mycket?
haha ja de kan väl vara så..

32. Kan du byta olja på bilen?
japp

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nope

34. Läser du dagstidningen?
japp

35. Dansar du i bilen?


36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

oj jag vet inte minns inte dom. haha

37. Vad lyssnar du på just nu?

Nicole som babblar i mobilen :P

38. Har du varit med i tidningen?
japp

39. Vad är det konstigaste du ätit?

konstigaste vet jag inte.

40. Vad är det för färg på din tandborste?
rosa/vit tror jag.

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Tf

42. Har du någon piercing/tattoo?
läppen

43. Din största vinst?

jobbet helt klart! Jag klarade det!

44. Civilstånd?
Sambo

45.Hur vill du att din kille ska vara?

sig själv, inte för snäll

46.Vilka hemsidor besöker du dagligen?

Många är dom

47. Är du fåfäng?
Nej

48.Ångrar du någonting du gjort?

nej! varför ångra? lär dig av det i stället!

49.Vilket är ditt drömjobb?

Hjälpa barn/ungdommar och djur med problem!

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
häst, hund, katt, mus, råtta. kanin. hamster.

51. Svär du ofta?
inte längre

52.Vad har du ätit i dag?
våfflor

53.Vad gör dig glad?
mina vänner, mina djur och barnen på barnen på jobbet!

54. Vad ska du göra i helgen?
bli frisk

55.Vad är det knasigaste du har gjort på fyllan?
inget.

56.Favoritlåt?

oj det finns så många.

57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

nja inte direkt

58.Vad har du på dig just nu?

mjukiskläder

59.Vad är klockan just nu hos dig?

18:03

60. Var dessa frågor roliga att svara på?

ja då helt okej!


Kommentarer
Nicole

37. Vad lyssnar du på just nu?

Nicole som babblar i mobilen :P



Detta förklarar VARFÖR Nicole hade ett låååååångt samtal som kändes extremt "givande" och verkligen som att Maria ville prata och diskutera.... -_-

2012-03-25 @ 18:45:09
URL: http://eyeofatiger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0