Dagen

Idag mår jag bättre än igår! Igår va ingen bra dag jag va bara extremt känslig och så är det ibland, det va ju inte så att det inte va sant de jag skrev men de bruka inte röra mig i ryggen att det är så!

Kl är halv åtta och jag funderar starkt på att sova! duchat har jag redan gjort så det är inte mer jag måste göra i kväll än sova! och jag som tänkte att jag kanske skulle ta och lägga mig vid nio, nej jag har blivit som sju år igen och lägger mig innan åtta på kvällen för att orka kliva upp ur sängen i morgon. haha!

I Morgon ska jag röja undan här hemma! snart dax för flytt så ska väl kanske börja planera lite, men framförallt ska jag städa! tror även jag ska gå med hundarna och leka lite! jag saknar dom jätte mycket när jag jobbar hela dagarn!

på lördag blir det nog utgång!





Mars 2009



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0