Duschat

Eller snarare badat faktiskt i två timmar, efter de kändes det mycket bättre!

Både jag och hundarna sover mest idag, dom verkar lite trötta efter igår. och jag är blir ju bara sjukare och sjukare.


Keeda fick ett sele igår oxå! ska visa en bild på de när jag orkar koppla in mobilen till datorn. så nu kan sommaren komma så vi kan ge oss ut med cyklarna! Keeda har inte haft något sele då hon aldrig drar utan springer brevid, men nu en senaste tiden har hon velat dra tillsammans med dom andra så nu fick hon ett sele så får vi se vad hon känner för helt enkelt!

Våra hundar älskar djuraffären här i berga, dom vet att personalen bjuder på godis och tigger så fint över kassan! haha och personalen känner ju även igen hundarna! Kommer som sagt lite bilder när jag kopplar in mobilen till datan för jag tog en hel del mobilbilder igår när vi gick, jag hade kameran med men bara mitt zoom objektiv så kunde inte använda de när jag gick!



Jag och Keeda igår






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0