Kollat på film

Ja nu har jag och sambon kollat på film, det blev Nim´s island. Tyckte att den va bra jag vill också bo så!
Jag hann inte städa så mycket alls utan blev upptagen i telefonen och med att kolla på The vampire diaries. Sen va jag faktiskt så snäll så jag och hundarna gick och mötte sambon när han slutade.

Nu är jag bara så himla trött så ögonen går i kors! jag brukar ju ligga i sängen den här tiden på dygnet nu för tiden! Men de känns inte helt okej att lägga sig innan nio på en fredag!


Jag håller tummarna för att det blir bra väder i morgon, då fixar jag lite frukost till mig och sambon för att kunna ta med ut i skogen så det blir en heldag ute med sambo och djur!

Lite minnen från en annan vår med hundarna :
















Mysigt! tror detta är förra året alltså 2011 !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0