Kort om dagen

Började dagen med att vakna upp bervid min älskling, helt utan att ha märkt att han kommit och lagt sig brevid mig. För mig händer det i princip aldrig att jag sover när något händer! Skönt för mig att jag kan ändra på det dock! Det gjorde det lite motvilligt att kliva upp, men betydligt lättare att kliva upp idag än igår! Men det kommer nog att ta ett tag innan kroppen ställr om sig så som klockan!

Dagen på jobbet idag var inte alls lika lugn och harmonisk som igår, vet inte vad det tagit åt alla barnen idag! va en rikigt jobbig dag på det sättet! Sexåringarna va i skogen och "mjölkade ko" jag hade med mitt diplom i hamdmjölkning så vi gjorde ett till dom också!



Tror även att min kropp börjar göra sig av med alla basiluskerna för jag känner mig lite bättre även fast halsn krånglar.

Igår ventilerade jag lite oxå! Alltid bra och behövligt och att någon lyssnar och funderar analyserar med mig är bara bra! kom jag fram till något? Nej men jag är berädd att släppa det ändå. I morgon ska jag försöka formulera en text om vad min hjärna bråkar med mig om!

Nu ska jag faktiskt kolla någon film typ någon teknad film och försöka sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0