dommen blev...

Nä riktigt så illa ska man väl inte påstå. Det är bra att man får hjälp! Och det är väl typiskt att jag ska lyckas med alla dåliga symtom med en graviditet?
 
 
Jag ska i vilket fall nu gå ner och jobba deltid! och hoppas på att allt detta dåliga med magsmärtor kräkningar och blödningar ger med sig! eller vet ni någon bra skrämsel teknik som fungerar?
 
Alien är vaken mest hela tiden! Håller tummarna för att de är en period bara! Jag behöver sova utan någon som sparkar på mig!
 
Idag lyssnade vi på hjärtljuden igen! allt såg bra ut men jag har ju gått ner ganska mycket men de har nu vänt och jag är åter igen tillbaka på den vikten jag hade vid inskrivningen! men så borde de ju inte vara när man snart är halvvägs! man borde ha gått upp iaf något kg tycker jag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0