jobbat.

Idag har jag då börjat jobba igen! mina 3 timmar om dagen jag ska jobba nu känns inte jättte jobbiga!
 
Igår kväll packade vi bilden och gjorde allt klart för en helg utan bekvämligheter så som värme och el. Det ska bli så mysigt att åka upp till gården igen! Nästa vecka så kommer både sotare och elektriker så nästa gång vi åker upp så kan vi elda i kaminen och snart även slå igång strömmen!
 
Så här håller man värmen när man inte har kamin eller el ;)
 
 
Denna gång är det bara lite nödvändigheter som åker med som två täcken extra våra camping saker som allt kommer att stanna kvar! Nästa gång hoppas jag på att vi kommer kunna hitta ett släp om nu våran väg lyckas bli snöfri så vi kan åka hela vägen fram! Då ska våran gamla säng och massor av våra *vi använder inte* saker flyttas upp! kommer vara så lyxigt att få lite mera plats i vår lilla stuga här :)
 
Jag kommer ju inte i 90% av mina kläder så dom kanske får flytta upp dom med! vilket gör att de blir väldigt mycket plats över här hemma. 
 
funderade på att lämna systemkameran hemma men har ångrat mig! klart att den ska med!
 
 
Det blir också pipens första besök på gården! Men jag vet ju att han älskar norrland lika mycket som jag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0