Ont i magen

Vaknade i natt av en hemsk värk i magen! precis under tuttarna och ner till navlen. gjorde så ont så att jag efter en timme väckte anton och bad honom värma min vetekudde och hämta en alvedon för jag kunde inte röra mig!
 
Låg med vetekudden i kanske 10 min innan jag va tvungen att ta mig till toaletten för att kräkas! som tur va så kom det inte upp något utan jag hulkade bara några gånger och satte mig sen i en varm dusch! I duschen kan man ju fundera hur mycket som helst och jag började undra när jag kännde Alien sist. för de va ingen aktivitet igår kväll eller i natt. Jag som annars störs av sparkandet hela nätterna och känner de många många gånger per dygn! Men ångra snabbt min tanke när Alien då började leva om! Det gjorde ju inte mindre ont i magen då kan jag säga men Alien va de i alla fall inget fel på!
 
Gick och la mig med vetekudden och lagom tills jag skulle gå upp va de bättre! Så jag åkte till jobbet väldigt trött och med en obehaglig känsla i magen, öm efter natten! jobbade mina tre timmar inna jag gick till bussen! På bussen hem började de komma tillbaka. Så nu är jag hemma och sitter med vetekudden och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar för då ska jag slänga in de i torktummlaren och sen slänga mig i sängen och sova några timmar!
 
Längtar nu ännu mer till på torsdag när vi åker upp till gården bara jag och sambon! i flera dagar! Vi ska bara umgås med varandra och njuta av att inte ha någon kontakt med omvärlden!
 

Pipen ska ju självklart med upp och njuta han med :)
 
 
 


Kommentarer
Me & My 5 Baby Dolls & Gravid

Usch låter inte alls kul! :( Vad kan din magont ha berott på? :(

Vilken vecka är du i nu?

2014-04-16 @ 19:55:46
URL: http://mybabydolls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0