gick hela 3 km igår

 
Igår tog vi en promenad på ca 3 km och jag har aldrig i hela mitt liv gått så långsamt och ändå va jag extremt illamående och skakig när jag kom hem. Och de hann svartna för ögonen en hel del gånger innan vi tog oss innanför dörren!! De tog inte många min innan jag däckade på soffan.
 
Men pipen va nöjd och jag fick se något annat än dessa 4 väggar! så ändå nöjd!! Men hemskt att man ska känna sig så förstörd när man rör på sig!
 
Och inte har vi tagit oss upp till våran nyköpta gård heller! :( vi har försökt men jag bara spyr mina lergigan hjälper okej nattetid men inte mot åksjuka! Jag som aldrig mått illa av att åka någonting i hela mitt liv! känner mig inte alls så lycklig som jag tycker att alla i ens omgivning är när man säger att man är gravid! Jag vill bara att de ska vara över!
 
 
 
Testade mitt nya oblektiv igår och vart nöjd med resultatet. Detta är dock en mobilbild då jag inte orkat föra över bilderna från kameran!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0