Ja eftersom förra inlägget handlade om hur jobbig veckan vart så...

Har jag nu fått in pengar från skatteverket. eftersom det blir 1,5 månads fördröjning av min sjukpenning så måste jag säga att det känns riktigt bra! Skulle få tillbaka 2000 men kan säga att jag fick mer än dubbla de tillbaka. varför undrar jag?! förra året skulle jag få tillbaka lite mer än 4000 men då hade jag en skuld till csn som skulle dra dom pengarna direkt från skatteverket så jag behövde inte bry mig om att anmäla något konto (ringde och pratade med dom) dock vet jag att jag betalade en räkning till csn senare. Kan de vara så att jag betalade csn innan dom drog pengarna och att jag nu fick dom skatttepengarna oxå? När jag i år lämnade in mina kontouppgifter? för då är summan förstålig...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0