Ännu en hemsk förkylnig! och sommarminnen

Men för att vara den som är possitiv så är det faktiskt så att jag får nu mera behålla maten och får i mig mat alla dagar! Visst jag är inne på 6 dagen sen jag spydde men jag känner ju att krafterna är på väg tillbaka!
 
Men då vaknade jag igår morse med hög feber snorig och ont i halsen! JAG VILL JOBBA!! Men allt verkar gå mot mig när de gäller de just nu! Jag fick ialla fall i mig mat igår och ska snart fixa lite lunch idag så denna gång blir jag nog inte deckad i två veckor, jag hoppas att jag kan gå till jobbet redan på fredag!
 
 
Sommaren i norrland!!
 
rosa rosa rosa och blåslagen efter gummibåtsrejset! Tänk att iår när de går av stapeln är det bara 3 veckor kvar tills jag blir mamma. vem kunde tro de för ett år sen?
 
förra sommaren spenderades i tält i norrland! I år spenderas den på våran helt egna gård i norrland! hur underbart är inte de?
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Gud så spännande! Hur mår du? Din bloggaderss ska jag defintivt spara. Väldigt söt hund :)

2014-03-05 @ 13:53:41
URL: http://dubblalyckan.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0