Förra veckan va lyx!

Men denna börjar värre.
 
Förra veckan va vi full personal på min avdelning och hälften av barnen va sjuka. vilket resulterade i att de va en lugn arbetsvecka! Man hann men allt och kunde ändå ta de väldigt lugnt! vilket jag uppskattade väldigt mycket! min kropp om inte annat! hade inte alls ont på eftermiddagarna utan bara vid runt 20 tiden på kvällen kom smärtan!
 
Men denna vecka är vi full barn grupp och jag fick ont redan innan 12 idag... Vilket fortfarande inte har släppt utan bara trappats upp. Hugger i magen ont i svanken typ. de brukar hoppa lite där och har alltid gjort innan graviditeten, men aldrig gjort ont direkt! Nu är det en hemsk smärta och de hoppar inte lite ibland utan varje gång jag vrider på mig sätter mig ställer mig osv! Och som sagt med en hemsk smärta. Sen har jag ett,ja jag vet inte vad jag ska kalla de men tryck nedåt?! Sen har jag sovande fingrar tumme pekfinger och smärta i handlederna. Allt beror nog inte på graviditeten, jag har ju den där hemska förkylningen som håller ett hårt grepp också! hostar nyser och snorar. Men jag känner att jobbet med småbarn på heltid och denna årstid är tufft! :(
 
Men jobb måste man ha och jag tror inte att någon är speciell intresserad av att anställa mig i de skick jag är nu :(
 
Myshunden!!
 
 
 


Kommentarer
Kristin todal

Låter som karpaltunnelsyndrom, rätt vanligt hos gravida :)

2014-03-18 @ 19:52:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0