Hur kan man?

Sitta och äta kall ravioli ut burken på bussen kl 07:00 på morgonen! Trodde att jag på riktigt skulle kräkas! Stanken som blev på bussen... Usch! Tur att de bara va 5min kvar tills att jag skulle gå av!

Och otrevliga människor! Vad är de för fel på folk? Jag stod upp på bussen hela vägen till jobbet för att de va fullt! Efter 20 min blev de jobbigt! Så jag satte mig på huk! Inge konstigt med de tyckte jag eftersom de va ha ska gott om plats för dom få som stod! Tills jag ser någon vifta med armarna. (jag hade lurar på mig) så jag tar ur en och sa ursäkta vad sa du?
- tanten på kanske 50 är då arg och säger att vi unga hör dåligt. Sen sa hon att hon tycker att jag som är så ung inte skulle tycka att de va jobbigt att stå upp på bussen! Så jag borde inte sätta mig på huk sådär! Utan jag borde istället träna så jag orkar! 
- jag som har ett hemskt morgon humör. Ställde mig upp och sa ganska högt och tydligt att ja du får ursäkta mig att de stör dig även fast du satt några meter från där jag satte mig på huk! Men när man är gravid och inte fått behålla maten på 20 veckor ( ja jag överdrev! Jag va arg) och är åksjuk så är man inte alltid lika pigg pigg som andra 30 åringar! (Åter igen överdrev jag lite men de är bara 3år kvar) Sen satte jag på mig lurarna och vände henne ryggen!

Men jag förstår mig ändå inte på hur folk är funtade! 






Kommentarer
Sandra

Ja magen är mindre på morgonen. Men så när jag varit uppe ett tag är magen större och på kvällen är den som Störst. :)

2014-03-15 @ 18:41:54
URL: http://dubblalyckan.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0