Känner mig ogravid :)

Idag känner jag mig riktigt ogravid!
Detta med en bra känsla!
 
Jag har ätit, åkt bil och buss, jobbat och jag gick till och med i mitt "normala" tempo till bussen utan att känna mig som 105år och få stanna för att de svartnar för ögonen, inte något illamående eller kräkningar!
(bara förkylningen kvar att bli av med, men de kan jag leva med!)
 
Himmelriket! Tänk om de kunde få vara så resten av graviditeten oxå. Inte fått ont i magen idag heller!
 
Tänkte att jag skulle vara hurtig och ta en promenad när jag kom hem eller göra något annat nu när det är sånt mysigt vårväder, men jag ångrade mig, det är ändå två dagar kvar denna vecka så jag åkte hem och tog lite mellis för att lägga mig på soffan med min vete kudde. Vila mig i form!
 
Vädrar istället in våren till soffan!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0