Underbsart väder, men vad är det med denna feber?

Alltså helt underbart med sol som värmer! skönt att vara ute med barnen på jobbet!
 
Men alltså förkyld till max...ont i halsen och slemmig och massa varknölar som kommer upp med hostan...blåsor i hela munnen... feber som kommer och går... och på de illamående, yrsel kraftlöshet och hemsk "magknip" varje dag ... och kräkningar ibland! Denna graviditet känns som att de kommer bli min död :(
 
Så frågar man sig själv?! Ska de vara såhär? de kanske är så att de ska de? och jag tycker bara de är jobbigare än alla andra? eller borde jag kolla upp något? som inte ska "finnas" Ska jag vara orolig över smärtorna i magen eller är de normalt?
 
 
 


Kommentarer
Elin

Hejsan hoppsan. När man är gravid kan man aldrig kolla upp för mycket saker. Släng iväg ett mail till din barnmorska och fråga om magknipet för säkerhetsskull. Jag vet att det är normalt att man blir gasig och så som gravid. Din ämnesomsättning har ökat och det kan göra magen lite knas.

2014-03-11 @ 21:07:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0