Försäkringskassan...

Man kan ju få typ krupp på att hålla på med dessa papper! Och inte faan blir det lättare när min läkare sjukskriver mig en vecka i taget så det har varierat och vart dagar när jag inte haft någon och sen några dagar på halvtid och sen på heltid igen osv! Nu är jag bara så riktigt less så jag fick be min sambo att fixa allt detta ikväll för jag fixar de inte! Jag har nog med smärtan i magen och illamåendet som har kommit tillbaka! och de gör inte de lättare att få i sig den lilla maten jag innan fick i mig!!
 
Jag vill inte vara gravid längre! jag vill slippa detta nu jag vill att de ska vara över!! Jag vill packa ihop alla mina saker och flytta till gården nu! Jag kan till och med tänka mig att inte fixa vatten och elen! jag vill bara få vara! Eller jag vill dra täcket över huvudet och få ligga där tills allt är bra!!
 
 


Kommentarer
Downshift Blogg

Åh, stackare!! Jag hoppas att du snart får må bättre och att du når drömmen om inte alltför länge!

Hur ska ni göra när ailien kommer? Tänker ni flytta innan, eller är det beroende på jobb?

Önskar er all lycka till med allt!!

2014-05-13 @ 00:56:09
URL: http://downshift.blogg.se
Anonym

Förresten, jag kom på en sak till. Har du hört talas om HSP!? (http://www.sensitiv-hsp.se/hogkanslighet/)

Ibland tror jag att alla vi naturälskare har det karaktärsdraget.. :) När vi vill komma bort, vara ifred och bara leva.

Kram!!

2014-05-13 @ 01:00:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0